Jun 1, 2011

Sikit Lagi Untuk Beli Peti Ais...ppfffttt~



Syukur alhamdulillah~
Balik kerja semalam dapat cek dari Nuffnang...
cek yang kedua...yeayy! \(^__^)/


Akan datang nak cash out lagi...
tunggu semua BE turun jadi ME dulu...hehe~
aku dengan dak encem memang tengah kumpul duit Nuffnang untuk beli peti ais tau...
lepas dah beli semua keperluan rumah, baru aku nak pindah...
selagi tak lengkap rasa tak best pulak nak pindah  =.=


Apa kata korang rajin² masuk blog Life 101 ni...up-kan lagi traffic...
lagi laju duit BE naik, lagi cepat aku beli peti ais...bahahaha~   *macam ayat hipotesis subjek sains sekolah rendah*  v(^____^)"





** berminat untuk iklankan blog/business anda di blog ini?? >> klik SINI untuk keterangan lanjut  ^_^







P palang S::  Selamat hari SUSU sedunia! korang breakfast susu tak hari ni?? aku breakfast nasi lemak sebab mihun dah habis..huhu... ^_^


May 31, 2011

Aktiviti Aku Pagi ni~

~gambar sekadar hiasan...tiada kena-mengena dengan entry...noktah!~




8.20am::

Sebelum beli breakfast, singgah CIMB bank dulu...nak aktifkan cimb click..sebelum ni akaun suspended daaa...tapi bagus la service cimb tak menyusahkan...call je hotline, dorang akan setting balik akaun cimb click...pergi atm machine untuk setting e-pin number je...so sekarang cimb click aku dah boleh guna!! senang nak beli tiket Air Asia time offer nanti...hahahaha~   *motiffffff sangat!*  v(^^,)



9.05am::

Breakfast mihun goreng + telur mata + air milo kotak...delicious ai tell yu!! ^_^



9.45am::

*lama jugak aku makan kan*   buka web Air Asia, beli tiket flight ke Sibu, Sarawak...saya bukan pergi holiday hokay...ini adalah urusan kerja...grrr~   aku fly dari 12 June - 13 June *sehari je pon!* tinggal lah dak encem sorang-sorang kat key ell...kehkehkeh  papai cayang! "sayangkan somi tinggal-tinggalkan"...ngaaa boleh guna ke peribahasa gitu sekarang?? hohohoho~  =P



Sekarang::

aku takde kerja dah nak buat...hahahaha...lepas update entry ni, terus blogwalking je...haishh mengantuk la pulakkk! =___=




Apa aktiviti korang pagi ni??  ^_^





**************************************************************************

Jawatan kosong di FAMA >>  klik SINI



May 30, 2011

Gaya Lelaki Cam-Whore

Semalam aku pergi Putrajaya dengan dak encem...saja la nak tengok apa yang menarik dan apa yang TERjual kat sana...huhu~  jalan² dari pukul 5pm sampai maghrib...seronok sebab dapat snap-snap gambar...dak encem jadi model, aku jadi camerawoman...terasa sangat macho lah bila aku pegang dslr tuh...kahkahkah~   =P





Masa kitorang sampai ada menatang ni..apa tah nama benda ni...siapa tahu?? macam seronok je kalau dapat naik *bajet berani lah kann~  puihhh~*






ai teruja tengok baju rambu-rambu itu...hahahaha~  err agak² abang ni senyum tak masa orang duk amek² gambar dia?? kehkehkeh~  =P






ninja!! *oke tipu*...aku tak ingat ni gerak khas mana...haha...banyak rupanya team-team askar ni...bukan sekadar baju hijau tu je...pfftttt~   






kadang² aku tengok diorang ni nampak garang pulak...huhu dah nama pun askar kan...takkan nak suruh jadi cheerleader...?? pengsannn! (-_-")






oh aku yang suruh dak encem bergambar dengan awek-awek Digi ni yeh..bukan dia yang gatal, tapi aku yang gatal nak snap gambar dia...hahahaha~  *noktah!*






Sesi menurunkan tandatangan...well kitorang kan glemer...artis trang tang tangg *haktuihhh*  oke dorang nak kumpul sejuta tandatangan sebenarnya  ^_^






Hospital mudah alih ATM...bukan mesin duit atm tapi Angkatan Tentera Malaysia...ngerti??! dari gambar ni kita boleh tahu, dak encem BUKAN seorang doktor...sekian!  =.=






bersama geng-geng hantu mak Limah...hebat woo teknik mekap dorang ni...dah la time maghrib...nasib takde yang histeria ke hape  (-_-")






lagi posing dengan abang tentera~






posing dengan salah satu kereta kebal...bila sebut salah satu, maksudnya ada banyakkkk kereta kebal yang dipamerkan di sini...tak larat nak posing kat semua kereta...>_<






patung semata...oke dah Maghrib...masa untuk pulang dan solat!




Dalam banyak² gambar, memang ada 2 je yang ada muka aku...hahaha...aku yang suruh dak encem jadi model dan berposing dengan gediknya...dak encem ada suruh aku posing, tapi aku taknak...macam seronok pula main² dengan kamera...


Ni lah masanya aku nak belajar ambil gambar yang cantik TANPA edit walaupun hakikatnya gambar² yang aku ambil biasa² je...T__T   aku tengah belajar lagi pasal lighting...tu ada gambar yang gelap, ada yang oke, yang terlebih cerah..tsk...takpe takpe...usaha tangga kejayaan...chaiyok! \(^_^)/













p/s::  nak berbuka apa eh malam ni??  @_@


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015