
Hari ni masuk opis lambat sebab kena pergi Danau Kota...kena hantar surat...dah macam minah dispatch gayanya...hahaha~

Disebabkan pagi tadi hujan, cuaca pun sejuk ala-ala winter

Aku amek set breakfast...so dalam set tu ada roti bakar (2 pcs) + telur separuh masak (2 biji) + air (hot/cold)...breakfast yang sihat untuk orang yang mahu tambah berat badan macam aku...telur kan banyak protein...RM4.90 je pun...murah ai tell yu! yet mengenyangkan...nyummm~ ^_^

ini BUKAN kopi...tapi black Tea~
******************************************************************
*Lunch~
On the way nak balik opis Diana ajak beli McDonald for lunch...sebab sampai opis pun dah pukul 11.30am...malas nak turun naik kat opis tu...tingkat 3 beb! tinggiiiiii!! =.=

So aku beli Mc Chicken large set..ai tak amek air coke ye...air tu aku tukar dengan ice lemon tea....gigih aku snap gambar...takmo amek dari gugel sebab nak letak watermark...hihi...susah payah CB buat watermark untuk ai tau!~ ^_^

Sejuk-sejuk pun gigih lagi nak makan eskrim..haha...apesal tah mengidam eskrim hari ni...pagi tadi mengidam roti bakar and half-boiled egg, tengah hari mengidam eskrim pula...errrr O_o'

yeahh! bila dah beli set Mc Value large set + eskrim sunday, dapat la sebijik gelas Coca-cola...hahahahaha~ kat rumah aku dah ada 2 bijik! satu kaler biru, satu kaler hijau...time aku beli ni dapat kaler purple...oke lew tew v(^___^)
*update::
ramai kata yang baru ni kaler lime...entah lerr..ikut mata aku macam kaler pepel...hahaha~ =P
*update::
ramai kata yang baru ni kaler lime...entah lerr..ikut mata aku macam kaler pepel...hahaha~ =P
oh by the way, semalam aku tak masak pun "ayam bergelora"....aku yang sibuk bergelora...kahkahkah~ err apa menu korang hari ni?? ^_^


< Sinar Aurora Borealis yang 









