Nov 28, 2016

Percutian Idaman Mampu Milik dengan TouristGuide.com.my

Assalamualaikum...


 kaki-kaki travelling wajib baca entry ni tau....sumpah menarik! 😁


Baru ni aku attend pelancaran website terbaru http://www.touristguide.com.my/ di The Westin, Kuala Lumpur...ada apa dalam website tu?? haaa website ni lahhh yang akan bantu cari jalan penyelesaian korang yang stress fikirkan bajet untuk percutian idaman....


Kenapa? sebab di TouristGuide.com.my ada menyediakan pelbagai tawaran hebat untuk pakej² pelancongan dengan harga yang terrrrrpaling murah! silap haribulan korang boleh dapat melancong secara PERCUMA!! wow!


Bersama maskot TouristGuide.com.my ....masa majlis pelancaran tu, baru aku tau rupanya Tourist Guide ni dah mula beroperasi sejak tahun 2011...Sepanjang 5 tahun beroperasi, TouristGuide.com.my telah membina hubungan yang sangat kukuh dengan syarikat penerbangan, hotel-hotel dan pengusaha pelancongan tempatan. Ini membolehkan TouristGuide.com.my menawarkan pelbagai jenis tawaran pelancongan dengan harga termurah! 😱


Pelancaran TouristGuide.com.my oleh Akim Ahmad (Artis Malaysia), Mr Azlan Hussain (Pengerusi Kuala Lumpur Tourism Association), Mr Mohd Akbal Setia (Pengarah Tourism Malaysia Kuala Lumpur) dan Mr Devan Kumar (Pengurus Syarikat TouristGuide.com.my)


Tak perlu risau dah pasal bajet untuk bercuti lepas ni sebab di TouristGuide.com.my menjadi platform untuk mencari hotel yang terbaik dan berpatutan, tawaran pelancongan dengan diskaun terbesar dan kemudahan yang baik kepada semua pelancong...


Jom daftar keahlian NOW!!! FOC je uols! halahh halahh benda free pun taknak ke?? rugi tauu 😏


6 Kelebihan Menggunakan TouristGuide.com.my

1. Tempahan Hotel Lebih murah daripada yang lain
TouristGuide.com.my telah berkerjasama dengan kebanyakan hotel di seluruh dunia untuk menyediakan perkhidmatan hotel di portal TouristGuide.com.my. Selain itu, TouristGuide.com.my juga mampu menampilkan kira-kira 75,000 bandar di seluruh dunia dan menyediakan ia pada kadar yang lebih rendah berbanding dengan pesaing utama mereka.

 2. Tempah Penerbangan, Mendapat mata, Menebus tiket secara percuma 
Untuk tempahan penerbangan, TouristGuide.com.my masih dalam fasa rundingan dengan sebuah syarikat penerbangan yang berpangkalan di Malaysia. Selepas ini, tempahan penerbangan boleh dilakukan di laman web TouristGuide.com.my sekaligus pengguna akan mendapat point atau mata ganjaran dan boleh mendapatkan tiket penerbangan secara PERCUMA apabila menebusnya di masa akan datang.

 3. Tawaran Diskaun Percutian (Sehingga 75%) 
Yang paling best bila kita semua orang boleh bercuti dengan kadar yang paling tak masuk akal iaitu dengan harga yang murah dan sangat menjimatkan! Haa tak sabar la tu! Kalau nak tahu scroll sampai bawah tau! Jangan lupa rebut peluang bercuti dari 1 April 2017 sehingga 31 Mac 2017 nanti! Promosi sah dari sekarang sehingga 30 November 2016. Jangan lupa layari TouristGuide.com.my .

 4. Pangkalan Travellers 
TouristGuide.com.my akan mewujudkan pangkalan data pelancong dan menyasarkan 10,000 pelancong dari Malaysia sebelum berkembang ke negara-negara lain. Dengan pangkalan data yang lebih luas pelancong, TouristGuide.com.my mempunyai kelebihan untuk tawar-menawar harga pakej dan mendapatkan kadar diskaun untuk percutian yang lebih murah.

 5. Hubungkan Semua Travellers di Dalam Satu Network 
TouristGuide.com.my akan mewujudkan satu rangkaian pelancong dan menyambung setiap pelancong yang telah mendaftar di www.touristguide.com.my kepada 3000++ pelancong lain supaya mereka boleh mendapat mata ganjaran dan boleh digunakan untuk menebus percutian secara percuma dengan mata ganjaran yang dikumpul.

 6. Bukan MLM dan Tiada Yuran Keahlian 
Ops. Mesti korang dah mula rasa lain macam kan kenapa macam best sangat je TouristGuide.com.my ni takut juga ada agenda tersembunyi. Tapi korang jangan risau. TouristGuide.com.my ni bukan macam MLM tau! Tiada yuran keahlian dan semuanya PERCUMA. Jadi jangan lupa mendaftar keahlian di TouristGuide.com.my okay!



Cekidaut pakej² yang tengah HOT di TouristGuide.com.my 👇






hah amacam?? teruja tak??


Take note gais:

Promotion Period: Now until 30th November 2016 
Travel Period: 1st April 2017 – 31st March 2018 (except public holiday) 

 Jangan lupa daftar keahlian korang dahulu di http://touristguide.com.my/register untuk dapatkan pakej percutian di TouristGuide.com.my tau!


Cuti sekolah dah bermula...apa lagi?? Dah boleh plan bercuti dengan kesayangansss...yeyy!


Untuk maklumat lanjut :
Instagram : @touristguide.com.my 

INFINITY VACATION SDN BHD (1141826-T) 
Suite A25-3A, Sentral Business Park, Jalan TKS 1, 
Taman Kajang Sentral, 
43000 Kajang, 
 Selangor Darul Ehsan 
Toll Free : 1800 38 3338 
Office Hours: 9 a.m. – 6 p.m. (Mon – Fri) 
Email : contact@touristguide.com.my




Terima kasih sudi membaca!

5 comments:

dorsett pink said...

tq ct sebab baca my blog

dorsett pink said...

btw, tq for this info

Nadia Johari said...

bercuti jom..maldives tu gerem je tengok..hahaa

cahayahidupku.blogspot.my said...

Good sharing Yana..
Bestnya tengok laut Meldives tu..

eima said...

menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015