Nov 27, 2013

My Baby Nikon dah tak Bernyawa!!! T_T

Assalamualaikum...







ye...my baby Nikon tak bernyawa sekarang ni....gara² aku TERhilangkan charger nya....huwaaa!! T__T


aku tak ingat aku letak mana....aku yakin benda ni hilang dalam rumah je....tapi nak mencari tu?? lahaiiii boleh kena strok okeh!! grrr~   


erm....aku ada jugak terfikir kot kot Zafirah pi buang benda ni kat tong sampah....pastu takde siapa perasan....dan sekarang charger ni mungkin dah selamat bersemadi dengan sampah sarap lain di medan sampah yang entah mana²....huwaaa!!! Zafirah memang dah pandai membuang sampah dalam tong sampah....kadang² mood seronok nak membuang sampah tu datang, segala benda yang ada depan mata dia nak humban dalam tong sampah....adoyaiii anakku!! kot ye pun rajin...tak perlu overdose sangat!! (-_-")


eh andaikata lah charger ni betul² hilang...kat mana aku boleh beli charger yang baru?? harga murah dak??? berbaloi tak beli baru?? ke beli yang 2nd hand je?? ai is desperate!!! kesian my baby Nikon terlantar je dalam almari....banyak upcoming event nak kena attend....oh tak boleh kubayangkan pi jenjalan tanpa my baby Nikon! T__T  *apesal sinetron sangat aku ni?!!*


k bye! -.-


 Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

Anum said...

susah gak kan , rasa ada jual ni

intanfirdaus247 said...

alahai ciannya..takpa cari dulu chargernya....kalau x da ..redha je...sabar ye

Han Hanni said...

kadang klau ada barang hilang, susah hati sangat kan..

kalau ikut hati, mau je humban kat tong sampah

mila said...

kne g tanya kedai r jwbnye

manissa said...

try cari dulu, bace 'al-jami'u' bnyak3 kali sampai jumpe,sy penah try,alhamdulillah jumpa balik brg yg dicari

careno said...

ade jer jual kat kedai2 aksesori camera...

Fazlina Ridzwan said...

g carik kat kedai nikon...blambak kot...mahai & murah jeee...

aizamia3 said...

rileks.. tarik nafas.. carik slow2.. kalau tak jumpa gak.. carik dan beli kat kedai camera..

Aty Fared said...

Ade jual ar weyyyhh... tak mahal sgt pon... :) aku pon kalau ape2 jadi kat dslr aku tu mmng meroyan jugak.... sayag oooii....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015