Jun 14, 2011

Aku Memang Isteri Yang Sporting~

Sambungan dari entry dak encem [baca SINI]...Ahad lepas, aku pergi Sibu...flight pukul 6.05pm...sampai LCCT dalam pukul 4.30pm macam tu...lepas check-in, kitorang pergi solat...then singgah atm machine untuk cucuk duit...tiba² Diana bersuara::


Diana::  eh yana, tu bukan Heliza ke?? cuba kau tengok...

aku:: *sambil menoleh ke belakang*  err aah la...

Diana::  cepat² call aspa...mesti dia jeles...dia beria nak jumpa Heliza...kita yang tak pernah terfikir nak jumpa Heliza tiba² ada depan mata...hahahaha *gelak jahat*

aku::  aaa oke oke aku call dia sekarang...


**************************************************


aku::  yuuu! ai nampak Heliza depan mata ai ni...haaa macam mana ni?? hahahaha  *gelak jahat*

dak encem::  HAH!! yeke?? nampak kat mana??  dia tengah buat apa???

aku:: dia tengah beratur nak cucuk duit...

dak encem::  eh amek la gambar dengan dia...cepat la cepat la!! pelishh pelishhh *wah siap merayu bagai*  lepas tu perkenalkan diri tau...sebut je nama ujang mesti dia kenal...amek tau gambar dengan dia!!!

aku::  ceh~  fine! fine! tunggu dia cucuk duit dulu


**************************************************


Aku::  errr Heliza, boleh tak nak amek gambar  *sopan gila aku tegur dia tahu??hahaha*

Heliza::  aa boleh  *muka agak blur..terkejut mungkin*

Aku::  erm Heliza kenal tak blogger nama Ujang???

Heliza::  *berfikir*  ouh ni wife dia ekkk??

Aku::  haha ye betul²...*senyum kambing*

Heliza::  nak pergi mana ni??

Aku::  pergi Sibu...ada kerja kat sana...Heliza nak pergi mana??

Heliza::  oh takde pergi mana...saja hantar famili balik Tawau  *ye kot aku dengar Tawau...hahahaha  =P*   bila kena masuk dalam??

Aku::  sekarang patut kena masuk dah...amek gambar kejapppp...haha~  Ujang laaa suruh amek gambar dengan Heliza...tadi ada call dia cakap nampak Heliza...beria dia suruh amek gambar...hehe~

Heliza::  oh oke oke...hihi~




saya memang tembam! =__=



dah...tu je pun nak cerita...bahahahaha..entry Sibu aku update kemudian....papai~  v(^___^)"


36 comments:

Liyana said...

wah.. jeles giler dpt amik gmbr dgn heliza... heee

azila said...

wah..bagus2 2 yana..semangat inilah yg kita mahu. kzla p sarawak arini..kalo x leh join yana n shoping sana ngan yana..hehe

ir yien 9897 said...

heliza buat2 kenal jerk

ujang..padahal dier tak kenal pun

biasa lah artis kan kene jage air

muka peminat... hahahahaha

safurara said...

heheheheh besh nya jumpa heliza.tak disangka2 kan.tp heliza mmg g trip kesana ngn peminat dye kan kak.

yanamib said...

@rara pinkmafia:: tak...ms ni dia htr famili dia ke airport je..=)

My Little Diary said...

huuuu best tu, dpt bergambo dgn artis

bila lah nak dpt jumpa farid kamil...hehehe

Anonymous said...

wahhh...mesti teruja kan...hehehe

Unknown said...

comelnye helizaaaaa hehe..rase nk cucuk je mata die hehehe

mas saari said...

wah!! bagusnya yana...
demi suami tercinta!

Tieah Madian said...

Hahaha.. Ade baca entry Ujang sebelum ni.. Ngee :) Kesian Ujang,, hanya menatap gambar je..


Entry Terbaru : Gambar Terbaru Perodua Myvi 2011

emarieys said...

nanti ujang crop muka yana letak gambar dia sendiri...hehehehe

efa said...

waah bestnya bergambor ngn kak heliza huhu best tak pi sibu??

kathy said...

next time pegi kuching pulak ye, boleh kita jumpa..teeettttt!!

Isteri Encek Bard said...

HEHHEHE MEMENUHI KEHENDAK SUAMI.. YANA PUN CUTE GAK CAM HELIZA...

Unknown said...

uiiii comelnye heliza ! jangan risau..sis comel jugak ! cuma tak nampak macam orang yang dah kawin..heheheh

Unknown said...

bile dgn heliza br nmpk yana tembom sikit hohohoho..;D

ellieandcarl'sstories said...

heliza nih mmg comei erk.. kite yg pompuan pon tgk x kelip.. anyway.. yg belah die pon comei gak hahah

Unknown said...

haha semgt ujang nak soh akak amek pic. comel ye heliza :)

Liza @ Adzriel AB said...

dua2 comel...

Unknown said...

haha.ujang mesti jeles.hik hik

Ibu Muda 30series said...

yana yg jumpa ija, hati ujang yg berbunga2 tuh...hihi

Aini Azman said...

wahhh,.untungnyeeeee,.nak jgak jmpe Heliza,.=pp

Fariehan Ibrahim said...

siap merayu suh amek gmbr skali tu xthn nye..haha! :D

Honey Bhulat said...

heliza sgt comel...geram!nak picit2 pp dia rasanya

yaya_flanella said...

haha comel lah!

yaya_flanella said...

haha comel lah!

zuwaidah said...

beeruntong nyaaaaa

Azwa Mohamad said...

persamaan kak yana ngan heliza, dua dua mata bulat ;)

husnalalink said...

giler ahh ujang..siap paksaaan tuee..alahaii..cumil gile si heliza..sopan gile bajuu..ohh tidakk..hehehe

Nadia Mashuri said...

hehhee..
heliza lah..

mrs kayrul said...

ingatkan yana lagi kecik dari heliza, rupanya heliza lagi kecik dari yana..kejam betul ujang paksa2 ambik gambar...

ZeQ said...

:)

Dayana Z said...

wahh smpt bergambar hehe :D

aDisH.sHidA said...

2-2 comey

::MiszRotiKaya:: said...

a'ah.. famili dia kt twu kaka.. dia punya skola dkt je dgn skola ktowg..

Ayie said...

comelnyaaaaa.....heliza... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015