Apr 23, 2011

Muka Aku Ada Rupa Artis...?? phewiiittt~



Ana Dahlia??!! omg! siapakah beliau?? artis baru kah?? memang tidak ku kenali...dengan pantas jari-jemari search wajah Ana Dahlia di Google...hehh~  ada ke dia kata muka aku iras² Ana Dahlia?? puas dah aku belek-belek gambar kitorang...tang mana yang sama pun aku tak pasti...yang aku tahu muka aku ni iras² Erra Fazira jew...KAH KAH KAH~  *pitam!*


oke la mungkin ada persamaan sikit....kotttttt...ngehhh~  adakah ini bermaksud aku juga bakal menjadi artis suatu hari nanti??? pfftttt~  *pengsannnnnnnnnn!*


Untuk mengetahui kisah lanjut, sila klik >>SINI<<











p/s::  dak encem tak tahu lagi pasal ni...tunggu dia komen apa...hikss...aku pasti beliau sangat berbangga mendapat bini yang mempunyai wajah selebriti...weehuuu~  *lempangggggggg!*  =P


22 comments:

Ibu Muda 30series said...

nak google jap, kot2 muka ada sama cam artis...wakaka :))

Dayana Z said...

wahh :D ti kak yana bakal artis lah ni.. tp mintak kebenaran suami dlu hik3 :D

Fazleyatul Aini said...

meh meh aku tlg lempangss

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Gegegege. hie ana dahlia =P

Cik Puan Izan❤ said...

a ah sama...sama...tapi tak kenal ana dahlia...yana akak kenal ler...^__^

Anonymous said...

betul adela sikit2..
singgah and follow akak..

Prince Halilintar said...

wow!artis..yana!! nak signnnnn....hehe

ILA HonEyBuNNy said...

wah2....sebelum kawin dah jadi artis...

hehe...kita tunggu apa ujang komen..ngeh3

Unknown said...

iras sikit2 pun jadi la yana..
hehhe

spesispenunggu? said...

tengok tuh akak.. ramai gak yg sokong.. keh3...=p

eyjalukman said...

muahaha ,
segera nk google sbijik kahh ?
hee

fasya said...

haha..mmg ade iras2 sikit la yana.. =)

Cipina said...

ha'ah la..ada iras2

Anati Soki said...

yanamib!!! artis!!!! mintak otograf!!! hehehehe

Hajar Hasan said...

kak yana~ entri ni ada ayat khas untuk kak yana and bro ujang.

pssttt: special utk bakal pengantin. ;)

http://hajarhasan.blogspot.com/2011/04/every-girl-has-three-guys-in-her-life.html

Lea Isnawi said...

tak pernah dgr pun nama artis tu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ada la iras2 tu...

Unknown said...

hello!! gudmorning!!
ana dahlia??? demmm sape tuh??? xknal. heee

lalink7 said...

hmm..ade la iras sikit2 yana..masing2 punya kecantikan memasing.. =)) hehee

Liza @ Adzriel AB said...

bangga sebab lebih comel drp celebriti.

Liyana said...

ana dahlia? sape ek die? x pnh dgr kut

Ct Arina said...

ade.. kenal2.. ade sket kot.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015