Jul 19, 2010

Ayat Cinta:: Mari Berjiwang di Hari Isnin

Hari ni aku nak keje half-day je....ada benda aku nak buat petang ni...

Cannot story mory...

personal maaa...huhuhu~

Makanya aku kena update blog sepantas kilat dan sependek yang mungkin....kalau taip panjang² mana nak jadi pantas kan...lain la taip lapanpuloh ayat dalam senapas je...fffuuuhhhhhhhhhhhhh~ @_@

Dengan kerja tak siap laghik suka hati je nak curik masa update belog...cis cis cis.... *buat macam company bapak sendiri...lalalalalala~*





I loike this pic...sebab guna camera mahal kan...huhuhu~  *curik dari profile dak encem*  ^_^

Korang nak tengok aku jadi dokter chenta??

meh meh I will AMAZED you!! *wink²*



Apa itu cinta??

Bagi aku cinta adalah apabila kita berjumpa dengan orang yang boleh kita kongsi segalanya. Macam best friend gitu....

Bila kita dilamun cinta, kita takkan dapat bayangkan kehidupan kita tanpa orang tu....

Perasaan cinta tak dapat digambarkan oleh kata-kata.....Walaupun pada pandangan orang lain ia mungkin tidak masuk akal, tapi kita tahu yang kita ditakdirkan untuk bersama....

Kita asyik terkenangkannya semalaman, tapi bila pagi menjelang, kita tak rasa letih walaupun setiap hari asyik memikirkan orang tu....

Bila berdepan dengan orang tu, jantung bagai berdenyut dengan pantas dan perlahan dalam masa yang sama *bayangkannnnnn~*





oke cukup setakat tu sebab aku kena siapkan kerja weiiiii! gilosssss banyakkkkkkkkkkkk calculation....>_<

papai~





14 comments:

Fazleyatul Aini said...

fewit fewit ~ ~

R.A said...

uwaaa rase nk bcnte lak...huhuhuu

Unknown said...

romantikla ur picture ni...cintan tu mmg bessss hehe..nak lagi bess cepat2 kawen hehe

JULYA said...

love is chenta
chenta is love

dodonut said...

aku blakang korang..
copcop,ade apekah dgn ko keje half day?

meo_pengapit said...

ingatkan cik yana dgn shah rukh khan td....

rupenye dgn ehem2... huhuhuhuhuhu :D

Anonymous said...

feeling skjp bace sal cinte tu..lg2 tengah duk dgr lagu CT ni...
hehe

yanamib said...

:Lya Colours:
awww~ =p

yanamib said...

:ct odah:
haha meh meh bechenta meh ^_^

yanamib said...

:POSH76:
insyaAllah sis..mmg nk ke arah tu..doa² ye ks cepatan..huhu~

yanamib said...

:JULYA:
lap u too..ngee~

yanamib said...

:dodonut :
haha aku xingt yg tu ko..=p

ehem ehem nnt aku cite =)

yanamib said...

:meo_pengapit :
tu shah rukh khan versi bangi tu..ngee~

yanamib said...

:lionteen:
huhu masehhh~ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015