Apr 14, 2010

Urusan Seri Paduka Baginda

Selalunya urusan sebegitu ditulis pada sampul surat...
selalunya surat-surat kerajaan yang ada ayat macam tu...
kenapa??
aku pun tak tahu...hahaha
ada sesiapa boleh tolong jawab??
jasamu dikenang....lalalalala~






yaaaaa..memang suatu perkara yang amat suspended bila menerima surat begini...
teruja pun ada...
since sekarang aku tengah mencari peluang kerja baru,
jadi perasaan gumbira memang ada bila nampak surat begini...

"eh ni mesti offer letter dari mana2 ni.."


"tapi macam gomen je..."


"huish kementerian mana lak bagi aku surat gini...??"


*gila banyak dialog aku bermonolog sendiri...tu baru tengok sampul...HUAHUAHUA~* (-_-")



aku pusing pula sampul tu ke belakang...






ouh dari JKR rupanya....huhuhu...
best!
apa isinya??
lalalalalalalalala~









wow!! aku dipanggil interview!!

oke teruja yang sangat fake...agagaga~
aku memang dah agak surat dari JKR sebab
aku memang ada send resume kat dorang last week...
thanks a lot to my friend Atikah sebab tolong uruskan
resume aku tu...hehe..
walaupun agak lambat aku send...ish3~


Aku juga tahu skop kerja aku..
kena jadi SO untuk projek solar hibrid di Sabah...
erk..SABAH??!!
Nampaknya kena bersedia untuk di'campak' ke Sabah.......lagi..... T__T
cuma tak tahu ceruk mana je...adeh..
risau~


Preparation untuk interview pula aku kena study pasal
sistem solar dan elektrik...
dah nama pun JKR cawangan elektrik...erk!
4 tahun di kolej belajar civil,
tiba-tiba kena study letrik....???hehh...@_@


oke oke releks...
kena usaha lebih!!
gambaateee!!
chaiyookk2!!
success....success!! \(^_^)/



Consignment note murah >> https://shope.ee/7zYr2igmqv





P/S:  Ayah aku tak berapa galakkan aku apply JKR ni..risau aku kena ke Sabah..ai kan anak bapak...hohoho...mungkin sebab aku pernah eksiden di Sabah before ni..tu yang dia duk risau...erm...kalau ada better offer memang aku akan reject JKR..tapi buat masa ni tiada offer lain, so cuba saja...belum tentu dapat pun...hehe...wish me luck oke! ^_^


10 comments:

Hafiz Yusof said...

tahniah ya...gud luck 4 interview

SUHAIDA said...

SABAH PU SABAH LA..JANJI ROCK...CAIYOKKKK..YANA

Anonymous said...

sng yek yana dpt keje..
huhu..
gud luck yek...

Awal Fitri Abdullah said...

weeeee

tumpang gumbira...muehehe

jgn lupe...doa byk2...

semoga diberi petunjuk
dan dimudahkan jalan...

salam sahabat:)

Unknown said...

cayalah sis...so all the best yer...insyallah mesti dpt punya...kalu dapat kene belanja hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

c0ngrats babe :)



Jwb elok2 t :)

shazika said...

tahniah !

meo_baik_sgt2 said...

All the best.

Takpe mula2 posting sabah.

Dah kawin ngn dak hensem leh transfer balik semenanjung :)

think posivite... doa 4 your success!

yanamib said...

thanks u guys for ur wish and advice sume..really appreciate it..mmuaaxx! (*.*)

nenektudung wangiwan said...

yana.... good luck deqnun.... jampi jampi serapah skit tidak pun soh zam kasi surat recommended...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015