Jan 31, 2010

Terasa Sungguh Bangga Mendapat Gelaran Mem Besar


Pejam celik, pejam celik dah lebih 2 minggu aku bertapa di Sabah. Jika tiada aktiviti memang sangat bosan duk di sini. Jadi semalam kami telah merancang plan baek punyerrr, untuk bersiar2 di Kota Kinabalu...weeeee~

Oleh kerana aku kini berada beribu batu jauhnya dari keluarga dan geng2 bas sekolahku, maka aku terpaksa mencari geng bas sekolah yang lain..Terasa sangat cool bila guna perkataan geng bas sekolah sebagai mendefinasikan rakan2 aku..haks! ;p

Sebelum memulakan kisah, mari kita berkenalan dengan geng2 bas sekolahku yang baru..mereka begitu bertuah kerana dipilih untuk join geng bas sekolah aku ye...huakakaka~

*Sesungguhnya gambar2 yang di'upload' telah mendapat kebenaran daripada tuan badan..Mesti mau minta izin, kang tak pasal2 kena saman..tak pun dorang mintak royalty, share income nuff...aku ni Hajah al-Bakhil, mana mau share2...lalalalala~ \/(^_^)



:: Dari kiri, driver kami, mr. Zam dan co-pilot beliau, mr. Adlin...saya tahu anda akan baca blog saya, maka saya sengaja menokok tambah jawatan2 anda dalam geng bas sekolah yang dicipta oleh saya...silalah benci saya...huahuahuahua~ ::



:: Ini PA saya, mr. An..Sila abaikan gambar jelmaan kat ikan tuh..aku takmo crop sebab nak tunjukkan view yang cantek kat belakang nunnn....huhuhu~ ::



:: Apa pula jawatan aku??ehem2..aku ni bos a.k.a MEM BESAR..Hebat kan aku pilih kawan2 semua dari kaum Adam..leh jadi bodyguard sekali..2 in 1, jimat nak bayo gaji deme...kuang3~ Memang tak menahan statement tuh...huhuhu~ ::



Aktiviti kami, bersiar2 di Sabah Waterfront, makan Burger King (lunch), tengok movie Adnan Sempit (terbaekkk!) dan dinner at Gayang Seafood (terbaekk!). Thanks for the trip yesterday..I enjoyed my day walaupun sangat penat (macam la aku drive kete..huhu). Next time kita hang out lagi ya..Plan to go to Brunei during Chinese New Year..Tapi kami tiada Passport (-_-")




p/s: Semalam dah boleh tido lena di rumah baru..Maybe juga sebab aku terlalu letih... (^_^)






10 comments:

meo188 said...

best eh cite adnan sempit?

yanamib said...

:meo188:
best sgt =)

Mrs Nurul said...

nak pegi sana!!

yanamib said...

:░♥si lampu neon♥░:
booked tiket awl dpt murah..huhu =)

Fazleyatul Aini said...

saya da tgk adnan sempit masa first dia tayang
sgt best
x sabar nk tgu cd dia kuar

yanamib said...

:Lya Colours:
Nk tggu cd kuar?mau tgk byk kali eh?huhu

Unknown said...

ni kelija ker gi jenjalan ni hehe

yanamib said...

:POSH76:
hehe 2 in 1 sis..pakej nih ;p

black_mel said...

best ker kat sabah??x demam?coz nk sesuaikan diri...

yanamib said...

:black_mel:
best jugak duk cni..xdemam pon..lagi sehat ada la..hehe..bumi menghijau x mcm KL =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015