Sep 27, 2009

Raya Sakan



Ffuuuhhhh..w'pn aku da mule keje ari kames ari tu, tp rutin beraya rmh org tetap dijalankn..hoho...Disebabkn opis agak sunyi & aku mmg xde keje nk dibuat kt opis juga faktor2 setan da kembali menghantui umat manusia, makanya aku dtg opis sekadar tjk muke & punch kad je..agak2 da nk tgh hr tu, aku chow!! tp ptg tu aku dtg la blk opis utk punch out..wahahaha..siot je kn?? bkn aku sorg je wat perangai cemtu, ramai je org yg 'poyo' dtg opis, pehtu rasa bosan cabottttt!! hanya yg skema je duk opis smpi abes opis hour..lalala~

Nk dijadikn cite, since ari Jumaat lps lg, aku g beraya umah kwn2 aku..Ms ari Jumaat tu aku jln area Serdang dgn Tmn. U je...g umah Akid & Din..

:: time ni kt rmh Akid..maceh pada parents akid bg gak weols duet raya..haha..vangga2~
so sbg balasan aku tepek gbr ni kt blog aku..umah Din xde duet raya so xde gbr..haks!!
yg pakai bj melayu ijo tu la Akid..diri belah kiri skali ::


Ari Sabtu lak aku ajak kwn2 aku dtg umah..tp xramai pn aku ajak, sbb ptg tu nk kuar beraya umah sedara kt Ampang plak..lgpn ramai xdpt dtg..ramai ada hal dgn famili..Neway, aku nk ucapkn time kaseh la pada korg2 yg dtg umah aku semlm (Wea, Yus, Adi, Anip, Aja, Dayah, Faridah, Faiza & son). Dak encem pn ada, dtg dgn kwn2 die..weeeeeeee~ aku g umah die sorg2 je..cettt!!

B4 g Ampang, aku sempt follow membe2 aku g open ouz membe weols, Yazid, kt area Sg. Merab...Then, pas g beraya kt Ampang, parents aku anta adk aku g blk uia kt Kuantan...as usual, aku mmg xikut dorg..M.A.L.A.S!!! lgpn aku ada agenda tersendiri..hohoho...
Mlm tu aku g beraya lg...lalalalalalala~

Pas Maghrib, aku g umah Aja kt Jln Reko..then g umh Along (abg dak encem) kt Semenyih...pastu dlm kul 9 lbh weols (wakil CNi Semenyih) g beraya lak umah MDAM Jailani Basir btol kut name die ni (Abg pada MDAM Murad Basir) kt Kelang..umah die dkt area blakang Jusco Bkt Raja..

B4 pi sane, alg ada ckp yg MDAM2 ni kalo da melepak mmg smpi subuh..tp aku bajet senang la nk chow sbb aku xmo la smpi umah lmbt..wpn parents aku g kuantan, tp dorg blk mlm tu jugak..cuma smpi umah lewat je la..

Tetibe mmg payah pn nk mtk blk..dorg borak2 mcm xmo berenti..bcg biznes la..mcm2...yg otai2 ni jmpe downline2 mmg kna bg 'ceramah' camne nk majukn diri la, nk majukn biznes la..bla..bla..bla...waduh2~ aku ni kalo after 12am mmg mata ni berat semcm je..tp aku nengok ank2 dorg pn mcm xreti2 nk tdo je..segar semcm..produk ape la dorg mkn kn...hohoho...

Last2 dlm kul 2am++ tu ayh aku msg, "awk katne tu?ayh da smpi umah ni..balik cepat..."
"yana kt rmh org ni lg..dorg mcm xberenti borak je"
"da kul 2 pg ni yana..watpe lame2 sgt kt c2? blk cpt.."
"ok2..yana bgtau dorg nk blk..."

haaaaaaaaaaa...time ni dak encem da cuak dh..tau ko tkt dgn ayh ye..hehehehe...
So nk xnk mmg t'paksa mtk izin kt seme MDAM utk blk..alasan dorg, "bwk ank dara org ni, ayh die da call soh blk..."

So org len mmg xleh nk ckp ape..dorg bkn mak ayah aku..kalo ank dara dorg kuar mlm pn kompem soh blk awl dgn selmt gak kan?????

Otw nk blk tu dak encem xabes2 mtk tips dr along die cane nk wat ayt nk mtk maap kt ayh aku nnt..ye la da bwk ank dara org kuar smpi tgh pg xkn nk blah cemtu je kan..xde tanggungjawab namenye tu!!
aku pn mmg serba slh dgn ayh aku sbb die da call + msg soh blk..so aku mtk dak encem kuar jmpe ayh aku...cuak je muke die..hahahaha~
Alg pn mmg soh dak encem jmpe ayh aku mtk maap..mmg slh weols blk lewat2 cemtu...

Smpi umah aku dlm kul 3am cemtu...ayh aku mmg da tdo time tu..letih sgt br blk dr Kuantan..tp aku pggl gak ayh aku soh jmpe dak encem..menggeletar gak mulot dak encem mtk maap dgn ayh aku...haks!! aku nk cuak pn xjd..nk t'gelak je tgk muke dak encem yg pucat!!! hiks!

Tp ayh aku cool hokay!! die bkn jenis yg cpt melenting..aku mmg da bgtau die awl2 aku blk lmbt..aku update kt die awl2 aku g mane, dgn sape sume..no rahsia2!! Ayh aku just ckp je da lewat sgt blk...tp sbb dak encem mtk maap die ok je...pas dak encem blah die trus smbg tdo..xde nk ckp pape pown dgn aku...huhu..bagos btol ayh aku tu..percaya kt ank dara die ni..Hopefully aku xde la wat sumthin stupid yg bley patahkn kepercayaan ayh aku pada aku dan dak encem..aminn~



p/s: hr ni pn sambung beraya lg..tp hr ni g raya umah membe2 dak encem and alg je..sj la ks kenal2 kut..huhu...papepown, prot aku plg hepi sbb asek mkn je..duet pn jimat sbb kos utk mkn da ptg dr beraya umah org..hua3~








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015