May 18, 2009

AssiGnmenT BaRu

Kul 2.30pm td manager aku ks assignment br utk disiapkn. Mende yg nk dibuat xbyk, tp sbb die agak leceh dan memerlukan penelitian yg sgt tinggi maka keje2 yg diberi akn mkn mase beberapa hr mungkin juga minggu utk disiapkn..


Keje2 aku ni seme gune computer software. Mggu ni da msk mggu ke-3 aku keje, rase nk tercabut gak bijik mata ngadap pc 8 jam sehari + time blk keje lg kalo larat..Keje aku byk gune autoCAD and software khas utk design fire safety dlm bangunan (wat coding) aku xleh cite pjg keje ape yg aku wat sbb mende ni confidential. ada lak kna saman dgn company ni kang..huhu..




:: Gbr ni sekadar hiasan je.Ghope aku idak le cenggini time keje blom lg kut..huhu..::



Makanya sy dgn rasminya mengishtiharkn bahwa ni entri terakhir pd hr ini..lalalala..

Sekian saja entri kali ini..
c-ya 2morrow!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015