Pages

Mar 18, 2011

Saya Sangat Berpuas Hati Dengan Service Anda!!

Oke sambung lagi cerita kad kahwin...huhu~   ni lah syarikat yang bertuah sebab menerima customer macam ai *bertuah ke, macam menyesal je..cerewet nak mamtik..kahkahkah~*  (-_-")







Aku paling suka service yang dorang bagi..terbaekkk!! A++ I tell yu!! haha...kau bayangkan mak aku siap check TATABAHASA lagi dalam kad tu...pehhh~   contoh ayat yang mak aku check::



Salah::  "Semoga Allah S.W.T menghimpunkan yang terserak dari keduanya, memberkati mereka berdua dan kiranya Allah S.W.T meningkatkan darjat keturunan mereka menjadi pembuka rahmat, sumber ilmu dan hikmah serta pemberi rasa aman bagi umat"  - doa Nabi Muhammad S.A.W pada hari pernikahan puterinya Fatimah Azzahra dengan Ali bin Abi Talib



Pembetulan::  "Semoga Allah S.W.T menghimpunkan yang terserak daripada kedua-duanya, memberkati mereka berdua dan kiranya Allah S.W.T meningkatkan darjat keturunan mereka menjadi pembuka rahmat, sumber ilmu dan hikmah serta pemberi rasa aman bagi umat"  - doa Nabi Muhammad S.A.W pada hari pernikahan puterinya Fatimah Azzahra dengan Ali bin Abi Talib


Nampak tak betapa ciputttttt je kesalahan tatabahasa yang mak aku detect??! bahahahaha~  Contoh lain ialah perkataan "ATURCARA"....sepatutnya di eja "ATUR CARA"...dua perkataan sebab kata majmuk...HAH! amek kaoooo...gila tak?? gila takkkk?? muahahahaha~


Banyak lagi lah perkataan² yang diubah...jadi, kad aku sekarang adalah PERFECT dari segi tatabahasa! grrrr~   oh mak saya BUKAN cikgu bahasa melayu...noktah!


Part yang klimaks bila dorang dah start nak print kad, dah isi confirmation form segala, dak encem boleh pulak call bagitahu tersilap eja nama datuk??!! grrr grrr~   time suruh check bukan nak bagi satu copy kat mak...last minit baru tunjuk sample kat mak dia...bukan takat nama datuk je salah!! alamat rumah pun salah!!!! dem!  T__T


Tapi alhamdulillah la dorang boleh manage untuk stopped kan dulu printing, edit balik...then baru start print...sebulan lebih masa yang kitorang guna untuk edit kad je (-_-")


Terima kasih Gedung Kad Kahwin di atas layanan anda yang superb! saya adalah seorang pelanggan yang berpuas hati di atas hasil cetakan anda! yeayyy!  \(^_^)/










p/s:  Esok balik kampung, Parit, Perak..nak jumpa cikgu Shida...minta tolong distribute kad kahwin kat orang kampung...lalalalala...siapa percaya sila terjun Sungai Kelang sekarang!!  v(^__^)"


25 comments:

  1. akak.. sila hantar satu kat saya! wajib!

    ReplyDelete
  2. yana....hati2 ye darah manis tu....hehe

    dulu2 mak yana seorang editor ke...sebab she like's my boss dulu2...hehe

    ReplyDelete
  3. SU NK JUGAK YER..HIHI..WLUPUN DH TAU UMAH

    ReplyDelete
  4. Cikgu Shida lagi.. Huhuhu.. Asal aku tak tahu pasal dia ni ek? Ce citer ce citer.. Eh eh, bukan ke pelanggan always the right? Hahaha..


    Entry Terbaru : Jom Terbang Bersama Air Asia Dengan Hanya RM25 ; Terima Kasih Nuffnang

    ReplyDelete
  5. hehe..pelanggan diutamakan kot selalunya huhu yey serius cntik kad akak wee...nasib diorg boleh stop printing dan buat lain huhu selamat huhu...terbaik punya kedai gedung kawin tu huhu

    ReplyDelete
  6. terima kasih <== wakil gedung kad kawin..ngeh3x

    ReplyDelete
  7. alahai kad sungguh comel.... adeh sabo jer lah ngan ujang exited sangat nak kawen lah tu

    ReplyDelete
  8. Yana..U orang Parit,Perak ke..laaa..MIL sy orang BOTA..hehe..dekat benor Parit ngan Bota tu..hehehe

    ReplyDelete
  9. kad kahwin mestilah betul dr segi ejaan & infonya kan..

    hope kad kahwin tu nnti akan jd sgt cantik & terbaik..

    ReplyDelete
  10. errk, kedai Gedung kad kahwin nie de belog tak?
    nk suh dyeorg review sal pelggn dye nama yana nie gak. haha! ;PP

    pos sini 1 kad kawen tu! >.<

    ReplyDelete
  11. alert betul sis ni...bagus bahasa tu penting...nasib baik tak print lagi

    ReplyDelete
  12. nasib baek kad tu tak abis print lagi time dak encem tu call..kalau tak.....trpaksa edit balik..huhu

    ReplyDelete
  13. Yana kawin bile yer? mesti tgh enjoy prepaaration kn

    ReplyDelete
  14. baguslah detail...

    ade potensi jd bos L:)

    ReplyDelete
  15. slmt la dpt detect awal2..

    nk serbu mkn ns myk boley ke nnt?haha

    ReplyDelete
  16. hehe..bagus nye service..terbaik!mcm ni lah bgus kn, kalau kite slh, xde lah dorang nk marah..customer always right..heee..

    ReplyDelete
  17. gila hebat ur mum
    siap cek tatabahasa lagik...haha

    ReplyDelete
  18. salam

    huhu,,macam tu sekali p check..haha


    nak juga kad tu...hehe

    ReplyDelete

bacalah setiap bait ayat²ku supaya kamu faham erti sebenar penulisanku...
jangan mudah melatah!
Terima kasih sudi membaca! (^^,)